Site-ul web, termenii, condițiile și politica de confidențialitate a magazinului online

Definitia termenilor

Magazinul online, denumit în continuare în reguli ca „Magazin” sau „Website” sau „Website” – site-ul disponibil la www.rasaduri-capsuni.ro și alte site-uri web ale companiei TOP-PLANT, prin intermediul cărora Clientul poate cumpărați bunuri de la Vânzător. .
Vânzător – TOP – PLANT Horticultura Krzysztof Woroch, adresa: ul. F. Krygiera 1, 71-001 Szczecin, Polonia, REGON 220815312, NIP 5850203086, TVA UE PL5850203086, număr de telefon de contact (+48) 731 410 390, mesajul poate fi trimis prin formularul de contact din fila „Contact”
Client – o persoană fizică care are cel puțin 13 ani și, dacă această persoană nu are 18 ani, pentru a se înregistra în magazin și a încheia un contract de vânzare, este necesar acordul reprezentantului său legal, cu excepția cazului în care are toate posibilități pentru tranzacții juridice, o unitate organizațională care nu este o persoană juridică, ale cărei dispoziții specifice conferă personalitate juridică și care plasează sau intenționează să facă o comandă sau utilizează alte servicii de magazin online (inclusiv un consumator, astfel cum este definit la articolul 221 din Lege). 1964 23 aprilie Cod civil, vol. Y. 2014 Punctul 121 din Jurnalul juridic, astfel cum a fost modificat).
Părți / Părți – părțile la contractul de vânzare încheiat prin Magazin, adică Clientul și Vânzătorul care cumpără Bunurile.
Contract de vânzare – un contract de vânzare a bunurilor oferite în magazin, încheiat după ce magazinul a acceptat comanda Clientului.
Bunuri – Articole mobile din magazin care sunt acoperite de un contract de vânzare.
Preț – Prețul Bunurilor afișate pe site-ul magazinului este indicat în lei, inclusiv taxa pe bunuri și servicii (TVA).
Formular de înregistrare – un serviciu disponibil pe site-ul magazinului, prin intermediul căruia Clientul, prin transmiterea datelor sale personale, creează un cont de utilizator, cu ajutorul căruia poate cumpăra Bunurile din magazin și verifica starea plății și a comenzii.
Formular de comandă – un serviciu disponibil pe site-ul magazinului, care permite Clientului să cumpere Bunurile din magazin.
Locul de executare a Contractului – locul de livrare a Bunurilor cumpărate prin Magazin este teritoriul Republicii Polonia, în mod excepțional – cealaltă parte, cu acordul prealabil al Vânzătorului.
Termeni și condiții – acești termeni și condiții pentru magazinul online, care specifică regulile contractelor de vânzare încheiate între părți prin intermediul comunicării la distanță și regulile de utilizare a magazinului de către clienți.
Act – în consecință, dispozițiile Codului civil din 1964. 23 aprilie (articolul 380 din Legea din 2016, cu modificările ulterioare), 2014 30 mai Legea cu privire la drepturile consumatorilor (articolul 827 din Monitorul Legii 2014, cu modificările ulterioare)) și august 29 Legea privind protecția datelor cu caracter personal (Legea din 2016, articolul 922) și Legea privind telecomunicațiile din 16 iulie (Legea 2016, articolul 1489).
Consumator – consumator este o persoană fizică care efectuează o tranzacție legală cu un antreprenor care nu are legătură directă cu activitatea sa profesională sau profesională (articolul 221 din Codul civil).
Contract la distanță – un contract încheiat cu un consumator ca parte a unui sistem organizat de vânzare la distanță, fără participarea fizică a părților, utilizând unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță (inclusiv) înainte de încheierea contractului (articolul 2 din lege privind drepturile consumatorilor). ).
Contract în afara sediului – contract cu consumatorul:
în același timp cu prezența fizică a părților într-un alt loc decât sediul comercial al unui anumit antreprenor,
acceptarea ofertei făcute de consumator în circumstanțele menționate la litera (a). și
la sediul de afaceri al antreprenorului individual sau prin intermediul comunicării la distanță imediat după stabilirea contactului individual și personal cu consumatorul într-un alt loc decât sediul de afaceri al antreprenorului specific, cu prezența fizică simultană a părților,
în timpul unei călătorii organizate de un antreprenor, al cărei scop sau efect este de a promova sau încheia contracte cu consumatorii; (Secțiunea 2 din Legea privind drepturile consumatorilor).

Dispoziții generale

Magazinul online www.rasaduri-capsuni.ro este administrat de Vânzător, prin care Bunurile incluse în oferta sa sunt vândute online.
Informațiile furnizate pe site-ul web despre Bunuri și prețurile acestora sunt legate numai de magazinul online www.rasaduri-capsuni.ro
Magazinul este deschis 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Din acest motiv, se poate întâmpla ca Bunurile comandate de Client să fi fost deja vândute în acea zi. Magazinul informează despre situație și contactează Clientul cu privire la executarea parțială a comenzii sau anularea acesteia la cererea Clientului.
Condiția pentru utilizarea serviciilor magazinului este citirea și acceptarea acestor Condiții. Prin plasarea unei comenzi, clientul este de acord cu conținutul Termenilor.
Clientul trebuie să respecte toate prevederile regulamentelor.
Regulile definesc regulile de bază pentru încheierea contractelor de vânzare între vânzător și clientul care utilizează

mijloace de comunicare la distanță și drepturile și obligațiile clientului și ale vânzătorului.
Regulile sunt disponibile gratuit pe site-ul magazinului și sunt destinate tuturor clienților magazinului.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica aceste reguli în orice moment, fără a oferi un motiv. Clientul este responsabil pentru examinarea modificărilor efectuate. Utilizarea Regulilor modificate prin publicarea lor în Magazin este egală cu consimțământul Clientului pentru aceste modificări.
Clienții pot achiziționa Bunuri în magazin, indiferent dacă s-au înregistrat utilizând și completând Formularul de înregistrare și creând un profil.

Principala condiție pentru plasarea unei comenzi eficiente este ca Clientul să furnizeze detalii de adresă exacte și corecte furnizate în Formularul de înregistrare, precum și un număr de telefon sau o adresă de e-mail unde Clientul poate fi contactat de pe site-ul magazinului.

Magazinul își rezervă dreptul de a comite erori pe site-ul magazinului online din motive tehnice, precum și din motive care nu depind de controlul Vânzătorului, precum și dreptul de a refuza sau restricționa vânzarea oricăror Bunuri către Client fără a da motive.

CONDIȚII PENTRU ÎNCHEIEREA ACORDULUI DE VÂNZĂRI ȘI PLASAREA COMENZILOR

Încheierea contractului de cumpărare și vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a transmis comanda prin formularul de comandă de pe site-ul magazinului www.rasaduri-capsuni.ro, precum și prin telefon.
Comanda va fi procesată cu condiția ca Produsul să poată fi achiziționat în depozitul Magazinului. Dacă unele dintre bunurile acoperite de comandă nu sunt disponibile, Clientul este informat cu privire la starea comenzii prin telefon sau e-mail și decide asupra modului de implementare a acestuia (implementare parțială, prelungirea timpului de așteptare, anularea întreaga comandă).
Înainte de a trimite comanda, Clientul are posibilitatea de a verifica și, eventual, de a modifica toate datele (de exemplu, datele Clientului, metodele de plată, precum și intervalul și cantitatea comenzii) în etapa de depunere a acesteia.
Contractul de vânzare a Bunurilor oferite în magazin se încheie după ce magazinul acceptă comanda Clientului folosind formularul Comenzii, o comandă validă, ceea ce înseamnă că contractul intră în vigoare în acel moment.
Toate informațiile de pe site-ul magazinului referitoare la bunuri, inclusiv prețurile, nu sunt o ofertă în sensul art. Articolul 66 din Codul civil, cu toate acestea, invitația de a încheia un contract în conformitate cu articolul 66 din CPC. Articolul 71 din Codul civil.
Magazinul www.rasaduri-capsuni.ro vinde produse online 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, iar comenzile plasate vineri, sâmbătă, duminică și de sărbătorile legale vor fi procesate nu mai devreme de următoarea zi lucrătoare.

APROBAREA CONTRACTULUI

După plasarea comenzii, Magazinul confirmă imediat primirea și, în același timp, acceptă comanda pentru executare. Confirmarea primirii comenzii și acceptarea acesteia se efectuează prin trimiterea către Client a unui e-mail la adresa de e-mail a Clientului specificată la momentul comenzii. E-mailul conține declarațiile Vânzătorului despre primirea comenzii și acceptarea acesteia pentru executare, precum și confirmarea încheierii contractului de vânzare. La primirea e-mailului de mai sus Prin scrisoare, părțile încheie un contract de vânzare.
Confirmarea comenzii conține în special: date esențiale despre comanda plasată de Client, inclusiv datele de identificare ale Magazinului, adresa la care Clientul poate depune reclamații, prețul de livrare, metoda și data plății, metoda și data de livrare a Bunurilor.
Comanda unui client care nu răspunde la solicitarea magazinului despre comanda trimisă prin e-mail sau nu răspunde la numărul de telefon furnizat de acesta la plasarea comenzii pentru o perioadă de 3 zile va fi considerată invalidă și eliminată din baza de date a comenzii .
Conținutul încheiat, securizat și încheiat al contractului de cumpărare va fi transmis Clientului prin trimiterea acestor Reguli pe site-ul magazinului și prin trimiterea unui e-mail. Scrisoare către Client. Conținutul contractului de vânzare este înregistrat și securizat suplimentar în sistemul IT al magazinului.
Datele furnizate de Client ca parte a comenzii sunt stocate și prelucrate în Magazin în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal (Monitorul Legislativ 2016, articolul 922).
Datele personale trimise sunt furnizate de Client în mod voluntar și este necesară consimțământul pentru ca comanda să fie procesată de Magazin pentru a finaliza comanda. Clientul este responsabil pentru furnizarea de date false.
Trimiterea datelor cu caracter personal solicitate în formularul de comandă sau formularul de înregistrare înseamnă consimțământul pentru Vânzător de a prelucra datele personale ale Clientului pentru a îndeplini acordul de cumpărare și vânzare, precum și în scopuri justificate din punct de vedere legal ale Administratorului de date în conformitate cu art. 23 sec. 1 punct 5 sec. Articolul 4 din Legea privind protecția datelor cu caracter personal.
Vânzătorul este administratorul bazei de date personale a

clienții magazinului. Administratorul poate, printr-un acord scris, să instruiască o altă entitate să proceseze datele personale ale Utilizatorului pentru a furniza serviciile furnizate de Administrator. Administratorul de date nu transferă datele personale ale clienților către alți destinatari în sens artistic. 7 Punctul 6 din Legea privind protecția datelor cu caracter personal. Fiecare client înregistrat în magazin are dreptul de a accesa informațiile furnizate de acesta, care sunt date cu caracter personal în sensul art. Articolul 6 și prin modificarea acestora, în plus, are dreptul de a controla prelucrarea informațiilor furnizate de acesta prin formarea datelor cu caracter personal în conformitate cu principiile enunțate mai sus. Legea include, în special, dreptul de a ridica o obiecție motivată la prelucrarea datelor și de a retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor în scopuri de marketing.
Clientul poate accepta în mod voluntar să primească informații comerciale de la Vânzător la adresa de e-mail sau la numărul de telefon furnizat de Vânzător. Un astfel de consimțământ va acoperi, de asemenea, utilizarea sistemelor de apel automatizate în scopuri de marketing direct, astfel cum se prevede la articolul 2. 172 sec. 2004 16 iulie Articolul 1 din Legea telecomunicațiilor (Legea 2016, articolul 1489).

PREȚUL MARFURILOR

Toate prețurile Bunurilor publicate pe site-ul magazinului includ TVA. În cazul în care Clientul este înregistrat la TVA în Uniunea Europeană, Vânzătorul poate emite o factură cu cota de TVA zero.
Prețul indicat lângă Bunuri nu include informații despre costurile de livrare, despre care Clientul este informat în conformitate cu prevederile §3

Magazinul își rezervă dreptul de a modifica prețurile Bunurilor fără a oferi niciun motiv, de a derula și anula campanii publicitare și vânzări sau de a le modifica. Dreptul de mai sus nu afectează prețurile Bunurilor din comenzile plasate înainte de data efectivă a modificării prețului, campaniile publicitare sau condițiile de vânzare.
Promoțiile, reducerile și reducerile nu pot fi combinate decât dacă se stipulează altfel sau se specifică în Regulile publicitare.
O cantitate limitată de Bunuri este destinată vânzării, inclusiv vânzările și vânzările promoționale, iar comanda este procesată în modul în care Magazinul primește comenzile acceptate și confirmate pentru aceste Bunuri până la epuizarea stocurilor din această formă de vânzare.
Informațiile despre prețul furnizat pe site sunt obligatorii din momentul în care Clientul primește e-mailul. O scrisoare care confirmă faptul că Magazinul a acceptat comanda. Acest preț nu se va modifica indiferent de modificările de preț din magazin care pot apărea pentru articole individuale.

Produs

Magazinul publică toate informațiile despre caracteristicile esențiale ale Bunurilor, inclusiv prețul, pe site-ul magazinului www.rasaduri-capsuni.ro, lângă descrierea Produsului.
Dacă Bunurile nu sunt disponibile (utilizate sau altfel), Magazinul va publica informații relevante despre acesta pe site-ul Magazinului sau produsul va fi eliminat de pe site-ul Magazinului.
În cazul în care Magazinul, după ce a acceptat comanda Clientului, a furnizat informații despre indisponibilitatea Bunurilor sau din orice alte motive pentru care nu a putut îndeplini această comandă, va avea dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și vânzare în termen de 7 zile de la data încheierii. Într-o astfel de situație, în cazul în care Clientul a plătit pentru Bunuri, Magazinul va returna Clientului prețul plătit pentru Bunuri imediat, dar nu mai târziu de 10 zile de la anularea contractului de Magazin. Magazinul va rambursa banii în aceeași metodă de plată aleasă și utilizată de client, cu excepția cazului în care clientul este de acord cu o altă metodă de rambursare.
în cazul menționat la 3 Clientul are, de asemenea, posibilitatea de a decide prelungirea timpului de executare a comenzii datorită așteptării bunurilor lipsă, înlocuirii bunurilor lipsă cu altele sau anulării întregii comenzi.
Magazinul își rezervă dreptul de a schimba bunurile, de a livra bunuri noi în oferta magazinului. Aceste drepturi nu afectează o comandă care a fost deja depusă și acceptată.
Magazinul anticipează că aspectul Bunurilor prezentate și prezentate în fotografii poate diferi ușor de realitate. Fotografiile produselor furnizate au caracter informativ.

Datele și metoda de livrare

Comenzile sunt procesate imediat, continuu, cu excepția zilelor de joi, vineri și de sărbătorile legale. Joi și vineri nu sunt incluse în zilele de expediere din cauza naturii produselor vândute (expedierea mărfurilor într-o vineri ar lăsa mărfurile în depozitul transportatorului, ceea ce ar afecta semnificativ calitatea produselor expediate).
Transportatorul este responsabil pentru livrarea la timp a expedierilor. Magazinul nu are nicio influență și nu este responsabil pentru întârzierile sau nelivrarea bunurilor și pierderile suportate de transportatori, precum și întârzierile de livrare cauzate de adresa incorectă sau inexactă furnizată de Client. De fiecare dată când magazinul depune toate eforturile pentru a utiliza serviciile unor companii fiabile și verificate.
În caz de deteriorare a transportului, Clientul m

trebuie să întocmiți un raport de reclamație, pe care îl va primi de la transportator la cerere. Aceasta este o condiție prealabilă pentru a face față unei plângeri cu privire la vina transportatorului. De asemenea, se recomandă, dacă este posibil, să faceți o fotografie a lotului deteriorat.
Expedierile sunt expediate către client de luni până marți pentru a evita timpul de nefuncționare în direct al depozitului transportatorului (weekend).
Data livrării către client până la 2 zile lucrătoare, cu excepția sărbătorilor legale și a zilelor neincluse în articolul 6 punctul 5, cu excepția cazului în care Magazinul a specificat o perioadă mai scurtă în descrierea Bunurilor sau la plasarea comenzii.
Perioada de livrare a bunurilor depinde de metoda de plată aleasă de Client și se calculează după cum urmează:
prin transfer bancar, plată electronică sau card de credit – din ziua creditării contului bancar sau a contului curent al Vânzătorului,
pentru livrarea în numerar a bunurilor – de la data contractului de vânzare.
În cazul colectării personale: Data pregătirii bunurilor pentru colectarea către client este de 1 zi lucrătoare sau o perioadă mai scurtă specificată de magazin. Clientul va fi informat suplimentar cu privire la disponibilitatea mărfurilor care urmează să fie ridicate la magazin prin trimiterea e-mailului relevant. O scrisoare către adresa de e-mail a clientului specificată în momentul rezervării sau prin telefon.
Este important ca Clientul să verifice starea coletului atunci când îl colectează cu Bunurile. În caz de deteriorare sau manipulare a ambalajului, curierul ar trebui să fie prezent, ar trebui întocmit un aviz de avarie și trimis imediat Vânzătorului cu orice reclamație.
Toate comenzile sunt procesate de Magazin în ordinea în care au fost primite până la epuizarea stocurilor.
Dovada achiziției (factură TVA sau bon fiscal) este atașată la fiecare expediere care conține Produsul. În cazul în care partea contractantă este plătitoare de TVA și dorește să primească o factură, aceasta trebuie să trimită Vânzătorului informații relevante despre aceasta, selectând opțiunea corespunzătoare din formular și oferind detaliile necesare.
Expedierea și pregătirea comenzilor încep de obicei în prima zi a lunii martie (1 martie), dar depinde de vreme și de sosirea primăverii.

FORME DE PLATĂ ȘI CHELTUIELI DE LIVRARE

După ce clientul primește confirmarea ofertei prin e-mail. Prin poștă, procesul de procesare a comenzilor începe în magazin.
Până când Clientul nu achită întreaga sumă datorată pentru Bunurile comandate, acestea rămân în proprietatea Magazinului.
Magazinul oferă și pune la dispoziția clientului următoarele metode de plată:

Plata prin transfer bancar
plata în numerar prin retragere personală,
plata prin PayU și Przelewy24, Paypal,
Plata în numerar de către transportator în momentul livrării. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica o anumită formă de plată într-un caz specific din cauza unor probleme tehnice în implementarea unei anumite forme de plată.
Dacă Clientul alege metoda de plată sub formă de plată anticipată prin transfer bancar, plata pentru Bunurile comandate se percepe în avans, ceea ce înseamnă că Bunurile comandate sunt trimise la primirea plății. Dacă plata nu este primită în contul bancar al Vânzătorului în termen de 7 zile de la depunerea confirmării comenzii, comanda va fi anulată. Plățile prin transfer bancar trebuie efectuate numai în contul bancar al Vânzătorului

Numele transferului ar trebui să includă numărul comenzii primite la confirmarea tranzacției.

În cazul plății prin PayU, plata pentru Bunuri se percepe în avans, ceea ce înseamnă că Bunurile comandate sunt trimise la primirea plății. Dacă plata nu este primită în contul bancar al Vânzătorului în termen de 7 zile de la depunerea confirmării comenzii, comanda va fi anulată.
Costurile de livrare sunt plătite de către Client (adică taxe pentru transport, livrare și servicii poștale) și se adaugă la valoarea comenzii Clientului. Prețul de livrare este indicat clientului de fiecare dată înainte de a efectua comanda. Suma costurilor depinde de metoda de livrare și metoda de plată aleasă de Client – dacă este selectată opțiunea „Numerar”, suma de livrare trebuie adăugată 5,00 PLN.
La plasarea unei comenzi, Clientul acceptă costurile de livrare specificate în Reguli, inclusiv cazurile în care Clientul își exprimă dorința de a fi obligat prin contractul de vânzare.
Colectarea personală a Bunurilor de la Client este gratuită. Colecție personală posibilă la adresa: strada F. Krygiera 1, 71-001, Szczecin, Polonia

DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

În conformitate cu 30 mai 2014 Conform prevederilor Legii drepturilor consumatorilor (articolul 827 din Legea din 2014), în termen de 14 (paisprezece) zile de la primirea bunurilor comandate, consumatorul are dreptul de a anula contractul la distanță și returnează Bunurile fără a da motive și fără a suporta costuri, în conformitate cu art. 33, art. Articolul 34 alineatul (2) și articolul 35 din Legea privind drepturile consumatorilor. Dreptul de retragere menționat în acest alineat se aplică numai vânzărilor către consumatori și, prin urmare, se aplică numai contractelor de vânzare încheiate la distanță cu consumatorul

în conformitate cu prevederile Codului civil.
Clientul își poate exercita dreptul de retragere din contract prin trimiterea unei declarații scrise de retragere la următoarea adresă: “TOP – PLANT Horticultura Krzysztof Woroch”, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Szczecin, Polonia. Clientul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare, folosind și exemplul de retragere din contractul prevăzut în anexa 2 la Legea cu privire la drepturile consumatorilor.
Perioada de retragere de paisprezece zile este calculată de la data la care Clientul a primit Bunurile sau la care Bunurile au fost primite de terți, altele decât transportatorul specificat de Client. În cazul unei comenzi care conține un număr mare de bunuri, care sunt livrate separat, în loturi sau părți în termen de 14 (paisprezece) zile de la data achiziționării ultimelor bunuri, lot sau parte a acestuia. Pentru a respecta acest termen, este suficient să trimiteți Vânzătorului informații despre exercitarea dreptului Clientului de a se retrage din contract înainte de termenul de retragere.
Clientul este obligat să returneze marfa la magazin la următoarea adresă, cu excepția expedierii specificate la punctul 2: TOP – PLANT Horticultura Krzysztof Woroch, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Szczecin, Polonia, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care Clientul se retrage din contractul de vânzare a bunurilor. Pentru a respecta termenul, este suficient să returnați Bunurile înainte de termen.
La rezilierea contractului încheiat de la distanță pentru vânzarea de bunuri, contractul va fi considerat invalid și Clientul va fi rambursat plățile efectuate de acesta fără costuri de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care decurg din metoda de livrare aleasă de Client, cu excepția cea mai ieftină metodă standard oferită). vânzător). Ceea ce a fost prezentat de părți va fi returnat neschimbat.
Beneficiul reciproc ar trebui rambursat imediat, cel târziu în termen de paisprezece (14) zile de la data primirii de către Vânzător a declarației de retragere a consumatorului. Magazinul va rambursa prețul în aceeași metodă de plată utilizată de client, cu excepția cazului în care clientul este de acord cu o altă metodă de rambursare.
Magazinul poate reține plata primită de la Client până la returnarea Produsului sau Clientul va furniza dovada returnării, oricare ar fi primul.
Clientul este responsabil pentru scăderea valorii Bunurilor datorită utilizării Bunurilor într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționalitatea Bunurilor. Magazinul își rezervă dreptul – la returnarea unor astfel de bunuri, posibilitatea de a solicita o reducere corespunzătoare a prețului bunurilor, ținând cont de returnarea către Client.
Toate întrebările legate de punerea în aplicare a dreptului de retragere din contractul de vânzare a bunurilor trebuie trimise direct la info@rasaduri-capsuni.ro.
Mărfurile returnate de client trebuie să fie ambalate într-un mod adecvat, asigurându-se că nu sunt cauzate daune în timpul transportului, dacă este posibil, Mărfurile trebuie ambalate în ambalajul original. Bunurile trebuie returnate împreună cu toate echipamentele și accesoriile, precum și documentele emise în momentul vânzării și, dacă este posibil, cu dovada vânzării (bon fiscal sau factură) la adresa vânzătorului „TOP – PLANT Horticultura Krzysztof Woroch”, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Szczecin, Polonia.
Costurile directe de returnare a Bunurilor, adică costurile de ambalare și returnare a bunurilor legate de retragerea din contract, sunt întotdeauna suportate de Client.
Cumpărătorul nu are dreptul să se retragă din contractul de bunuri pentru contractele care au ca obiect:
un articol care se deteriorează rapid sau are o durată scurtă de valabilitate (de exemplu, răsaduri de plante vii care vor fi plantate imediat după primirea coletului) (articolul 827 din Legea din 24 iunie 2014, articolul 38 alineatul (4));
un articol livrat într-un pachet sigilat care nu poate fi deschis după deschiderea pachetului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă pachetul a fost deschis după livrare;
obiecte care, prin natura lor, sunt indisolubil legate de alte lucruri după livrare (de exemplu, răsaduri de plante vii care ar trebui să fie plantate imediat după livrare, adică Y. legate indisolubil de sol) (Legea din 24 iunie 2014, articolul 827, articolul 38 (6));
și alte cazuri legate de reglementarea legală.

DEFECTE DE MARFURI, RĂSPUNDEREA GARANȚIEI

Toate produsele oferite în magazin sunt noi, fără defecte fizice și juridice și introduse legal pe piața poloneză.
Vânzătorul trebuie să furnizeze Clientului Bunurile fără defecte.
Conform garanției, Vânzătorul va fi răspunzător față de Client pentru defectele fizice sau legale ale Bunurilor cumpărate de Clientul respectiv în măsura specificată în 2014. 30 mai În prevederile Legii drepturilor consumatorilor și din Codul civil.
Pentru a evita îndoielile, se afirmă că niciuna dintre prevederile acestor Reguli nu restricționează drepturile Clientului în conformitate cu prevederile legilor în vigoare i

n teritoriul Republicii Polonia. În cazul unor astfel de dispoziții, se vor aplica prevederile legilor în vigoare pe teritoriul Republicii Polonia, în special Codul civil și Legea cu privire la drepturile consumatorilor.
În cazul unui defect al Bunurilor, Clientul are dreptul de a utiliza garanția în conformitate cu prevederile Codului civil, de exemplu, prin depunerea unei reclamații.
Baza reclamației poate fi, printre altele, livrarea produsului comandat, executarea incorectă a comenzii sau livrarea unei cantități greșite de bunuri.
Cu dreptul de a depune o reclamație, puteți completa FORMULARUL DE RECLAMARE de pe site sau puteți scrie o reclamație și o puteți returna împreună cu Bunurile promovate și, dacă este posibil, furnizați dovada achiziției (chitanță sau factură la: TOP – PLANT Horticultura Krzysztof Woroch, str. F. Krygiera 1, 71 – 001 Szczecin, Polonia). În formularul de reclamație, Clientul indică, printre altele, așteptările dvs. cu privire la modul de îndeplinire a obligațiilor Vânzătorului (conform articolului 560 din Codul civil).
Vânzătorul își rezervă dreptul la o perioadă de reclamație de 14 zile (paisprezece zile lucrătoare) de la momentul primirii Bunurilor de la Client și se angajează să îl informeze pe Client despre acțiunile întreprinse.
De vânzare nu către consumator, cu excepția articolelor 556-576 din Codul civil.
Încălcările sau discrepanțele legate de comandă trebuie raportate în termen de 2 zile de la primirea expedierii împreună cu marfa.
Garanția și dreptul de retragere nu se aplică dacă Produsul a fost afectat de daune mecanice de origine externă. Prin urmare, înainte de a ridica coletul de la curier, trebuie să verificați întotdeauna dacă ambalajul nu a fost deteriorat în timpul transportului. Acordați o atenție deosebită stării curelelor sau a sigiliilor aplicate pe ambalaj. Dacă ambalajul este deteriorat sau sigiliile (benzile) sunt rupte, nu acceptați ambalajul și pregătiți un raport de avarii în fața curierului și contactați vânzătorul cât mai curând posibil pentru a clarifica problema. Inspecția coletului la livrare este o condiție prealabilă pentru a lua în considerare orice pretenție a clienților pentru daune sau furt în timpul transportului.

DISPOZIȚII FINALE

Recunoașterea prevederilor individuale ale acestor dispoziții ca fiind invalide sau ineficiente în conformitate cu procedura stabilită de lege nu va afecta validitatea sau eficacitatea celorlalte dispoziții. Prevederea invalidă va fi înlocuită de regula cea mai apropiată de obiectivele prevederii nevalide și de toate aceste reglementări.
Vânzătorul nu este responsabil pentru serverele de e-mail care gestionează e-mailul Clientului. Mesaje de e-mail de la Vânzător la adresa de e-mail specificată de Client, blocarea administratorilor și e-mailurile trimise de Vânzător. Ștergeți și blocați mesajele instalate de utilizator. Client.
Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru tranzacțiile efectuate de terțe părți neautorizate care au obținut acces la contul Clientului din Magazin din cauza pierderii sau divulgării de către Client a numelui de conectare sau a parolei în acest cont.
În cazul unui litigiu între părți, Clientul are posibilitatea de a aplica proceduri extrajudiciare de reclamație și recurs.
Dispozițiile legislației poloneze, în special actele menționate în reglementări, se vor aplica în materii care nu sunt reglementate pe site-ul magazinului.

×